ANG.Dressyrtävlingen! :)

Japp, på Onsdag så smäller det, dressyrtävling! Dock så är det bara 5st i klassen jag är med i så haha! :( Aja, man får väl hoppas att han är på bästa humöret, ponnyn.. Och eftersom man inte får ha piska så blir det nog sporrar, och jag får göra honom lite "alert" på framridningen, så jag ens får igång honom i galopp haha! xd

Sen är jag på tredje plats vilket är ganska bra, väl? Och sen angående träns, så köper jag inget. För för tillfället så har jag inte alla pengar till julklappar, schabrak osv osv. Pannband, ja skulle kunna köpa det, fast det skulle bara se ännu dummare ut med olika saker på nosgrimman och pannbandet.

Nu kör vi järnet, du & jag, min fina springare♥

Söta Alva har fotat bilden. :)

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Har du slutat rida rubikon?

2011-12-23 @ 00:47:55
URL: http://emms.blogg.se/
Postat av: E M A R E H N ♡

Vilken klass ska ni tävla i? LC?

2011-12-23 @ 07:49:18
URL: http://rehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0