Beställt!

Jag tycker de är dags att testa magic brush, har hört rykten som "- skit bra, tar bort fläckar lätt "
"- hjälper inte alls, usla.." "- Bra, men de finns bättre saker att använda sig utav" os.v..
Så jag tycker de är dags att prova själv & verkligen avgöra om dom fungerar ellr ej!
Kommer försöka filma när jag testar dom så får ni se sen, kanske är lite roligare ? :D
Beställde 3 pack magic brush, ville ha rosa.. men dessa duger också, ska bli spännande!
Beställde även en rosa discogrimma som jag nog ska ge gwen i julklapp, hon ska få den efter jul!
Men vi får se, kommer säkert köpa ett bolt schabrak också, muuums! men börjar med dessa 2 grejer.

Kommentarer
Postat av: Ema :>

Varför inte allt på en gång? Det blir mer expensive att betala porto 2ggr.

2011-12-17 @ 20:47:10
URL: http://rehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0