Bloggtorka?

Jag vet inte vad jag ska skriva om..? Jag själv tycker det är bajstråkit att göra hiss/diss, outfits och sånt.. hehe
Kan nog göra ett åsiktsinlägg, är inte så bra på det, men vill, så om vad? Antingen det vanliga ridskolor, starka bett, sporrar osv eller något ovanligt! :)

Jag kan också säga att nu några dagar kommer det bli lite sämre uppdatering, för nu försöker jag satsa och ösa på fullt ut i skolan, och då kommer bloggen lite i efterhand. Kommer nog försöka slänga in ett inlägg om dagen eller så, men ni får inte bli för ledsna om det inte blir så ofta eller genomtänkta varje gång! :) Så som jag har uppfattat det så är väl Nathalie ganska duktig på att uppdatera, så hon sviker er inte!! ;)


En söt ponni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0