Dagen

Åkte till stallet runt halv 5 - 5 tiden, borstade bull & myste med han innan ridningen.
Sen vid 20 i 6 så gick jag in i ridhuset & hoppade upp os.v, buskillen.. så söt är han<3
Vi skulle rida lite fritt & leka hela havet stormar haha, askul.. men jag åkte ut först!
Så säämst, men va liksom inte beredd på att vi skulle börja, så jaa man är ju smart.
Och sen den sista kvarten så fick vi testa att galoppera i jockey läder HAHA..
Kan du fatta hur mkt vi skrattade allihopa, dog typ & bull skenade nästan i galoppen!
Och jag stog som värsta jockey ryttaren, så coooola va vi! ni MÅSTE prova de haha.
Men ridningen i sig gick asbra, han va fin & lydig enda från början till slut.
Sen så skulle en tjej ha bull efter mig, så gick in till stallet & va assistent...
Och myste med gwen väldigt länge, hon va riktigt glad eftersom hon fått en BOX :D!
Hon stog där & hade öronen framåt, så söt. Satte mig på huk & pussades med henne.
Sen fick hon knäckebröd & morötter, de är ju jul nu vettni.. hihi!
-
Gjorde även en videoblogg :), kanske lägger in den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0