Dagens ridpass - bull

Började med att jag cyklade till stallet till 3, när jag kom dit så kollade jag på några som red.
Borstade av demiro & myste med honom rätt länge, han fick godis & sen massa pussar hihi :)
Sen svampade jag av gwen lite lätt eftersom hon skulle gå sen senare, la på henne täcke!
Sen  gick jag och kollade på alva & hennes grupp när dom red, så duktiga så.
Sen ner till bull & borstade honom jätte länge, myste & fixade hans man + lugg till stora knoppar.
-
Så typ, fast detta är en google bild.. tog aldrig med kameran idag eller så:

Ridningen gick sådär, han va lite små stel i början.. vilket han alltid är, i slutet fick jag iaf ner honom.
Och han va fin stundvis, men finast i slutet! Vi hade sara idag för fia skulle bort på nåt möte eller va de va!
Vi hade iaf markarbete & hoppade ett litet skutt på slutet, i början så galopperade vi bara över 3 bommar.
Och jag har ritat ungefär hur övningen vi gjorde såg ut.. mina skills i paint haha:
Så i början va hindret (svarta) 1 bom!

Kommentarer
Postat av: Noomie

Tack! Ni med, jättefräsig header ni har :D

2011-12-15 @ 20:40:09
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: viki

Åh,gillar er header :D

Vad sugen jag blev på att rida nu ;)



Förresten, lust att göra bloglovinbyte? :)

Kram!

2011-12-15 @ 20:46:40
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: Maja

Hej , var rider du??

2011-12-15 @ 21:08:50
Postat av: Linn

Sv: tackar :) .

Jättefin blogg ni har, här kommer jag nog fortsätta att klicka mig in varje dag :)

2011-12-15 @ 21:32:26
URL: http://liinnfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0