Dagens ridpass - ramlade av

Ja, dagens ridpass gick väl rätt bra för att vara första gången jag hoppade med demiro faktist hihi :)
Han va pigg, men lyssnade ändå rätt bra faktist, vi hoppade fram på ett kryss & några andra hinder...
När vi skulle hoppa bana 1 & 1 så tvärstannade demiro framför studshindret.. & jag flög av honom!
Voltade runt & hamnade med ryggen på bommen, men han va jätte snäll & stannade direkt typ.
Jag blev mest rädd & jag svängde in för sent på hindret så de blev lite snett, så inget va hans fel.
De va ju trotts allt typ första gången jag red han på riktigt & de gick ju bra, va skit nervös innan!
Mamma filmade & tog massa kort, men jag tänker bara bjuda på bilderna nu så film får ni sen.
Efter ridningen så gick jag ner till stallet & mockade demiros box samt borstade av honom & de.
Sen gick jag till gwen & mockade & borstade av henne lite, sen cyklade jag hem.. och ni sitter jag här!
-

Kommentarer
Postat av: Jannike och Annie

Men du behöver inte sätta in den det kan jag göra

2011-12-29 @ 21:56:59
URL: http://www.ponnyfreaken.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda

haha, han är så mysig att ridaaa! dock inte riktigt min typ av häst men han är faktiskt en av de finare ridskolehästarna enligt mig! och nu lät de som dom andra var fula hahah men du fattar nog hur jag menar ;)

2011-12-29 @ 22:38:37
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0