Dagens ridpass

De började med att jag kom försent till min lektion.. så fick rida i gruppen efter!
Kan lova er att jag typ va den enda som inte red i rumpan på hästen framför -.-
Dom har inte ridit länge alls, men men.. de får man ta ibland..
-
I början va han bara stel, sen när vi började trava så blev han asfin.
Och i galoppen så hade han en asfin form, så de gick riktigt bra efter en kvart! :)
Efter ridlektionen så borstade jag & gullade med honom, godis fick han också!
skit i att de står ett gammalt blogg namn, för bilden är rätt gammal.. ska ta nya i helgen :)



Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

fin blogg!

2011-12-09 @ 08:39:32
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/
Postat av: Therese Ekendahl

Sv; roligt att ni startat upp en ny blogg!!;))

Kram!<3

2011-12-09 @ 09:08:02
URL: http://theresefabienne.blogg.se/
Postat av: Evelina

Förlåt om min data hackar upp sig -.- men men ;)

2011-12-09 @ 13:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0