Dressyr KM 28dec

Jepp idag var det ju dressyr KM, men jag, Natta, Madde och Märta cyklade dit sen fixade vi lite och så. Men Natta tog massa fina bilder till headerrn så ni får snart ny design + header.

Ja med på framridningen var det lungt, det var ju bara med 6stycken men i klassen. Men hon blev mjukare och mjukare. Så framridningen gick alltså bra.

Men på banan blev han skit tittig, alltså även om hon gick fram och nosade så blev hon ändå rädd där. Men, men. Alltså flöt väll på utom att jag glömde bort lite saker.... Och att hon inte ville galoppera i vänster galoppen. Så jag fick typ ryck på henne.

Men jag tror inte att  jag kommer kunna rida henne så länge till, jag väger ju inte för mycket. Och jag kan ju ha dressyr med henne men inte hoppning. Aa men vi får se hur det blir!


bilder kommer och film!


en annan bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0