Efter önskemål

Så kan jag berätta hur jag brukat sköta om Prince.

Jag börjar med attom han inte har gått så mycke vända på honom, annars så står han som han gör. Men jag hälsar på honom och börjar sedan borsta med en helt vanlig rotborste. Borstar på båda sidor + svansen & manen. Efter det så tar jag ryktborste och ryktskrapa och borstar. Framförallt under magen,haha?

När jag har andvänt dom så brykat jag kratsa hovarna. Efter hovkratsningen så brykat jag borsta pannluggen samt hela ansiktet. Även vissa gånger kan jag massera lite.

Hah en sak jag itne har berättat, första gången jag gjorde det var han först spänd och undrade nog vad jag gjorde, men efter någon minut typ slocknade han! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0