Gus - KUNG


Första bilden, någonsin..


Sista bilden, fast inte någonsin..



Mellan dom här bilderna har det hänt sjukt mycket, sjukt. Tårar, glädje, ilska, rädsla, stålthet.

Mitt bästa minne med Gus var första gången någonsin vi red ut ensamma. Bara vi, vädret var helt underbart, och Gus lyssnade till mig, och ja, det var vi två liksom!♥

Mitt sämsta minne som jag helst vill glömma är då han vart rädd så Kajsa (som red) ramlade av och han sprang fram mitt i vägen framför en lastbil...


                         
     
(Klickbara bilder)

KUNGEN MIN♥



Kommentarer
Postat av: Mima

Så söt! På första bilden var han ju rätt lik en linfux, men sen... ändrade han färg? vad har han för färg egentligen? :)

2011-12-18 @ 16:19:18
URL: http://clickat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0