Från voltigen..

Aaa, voltigen gick superbra idag! Ibörjan tränade vi lite på bocken, alltså på tre küren. Det kändes ganska bra då, jag var lite nervöös men. Tränade i skritt osv osv. :) Ibörjan, innan jag hoppade upp tvekade jag faktist, och tänkte säga till att jag inte var redo eller ville, feeegis, men jag gjorde det inte.

Hoppade upp, och allt bara rullade på, vart faktist jätteglad, och typ all "tyngd" från mina axlar lossnade poff haha! ;) Stod också i galopp, gick ganska bra, tappade balansen då och då, men det gick.

Jag själv ville inte att någon skulle filma, jag mådde verkligen dåligt av nervositeten, så jag kan istället säga åt er att vi ska visa upp den om en vecka på SORF, tror vid 6 tiden på kvällen. Så då kan ni komma och titta hihi!


Ni kan få en gammal film från nån hemma tävling. Fast då körde vi bara två kür och jaa.
Jag och Frida är först & sist, alltså jag har nr.5 på ryggen och hon nr.1, hihi!
Hoppas ni inte kan om viltige, för annars värkar vi nog inte så bra, vi körde ju bara två kür, men nu kör vi ju tre mohihihihihi! ;) Alltså, missförstå inte!












Film kommer när vi kör om en vecka, det lovar jag! :)


Kommentarer
Postat av: johanna

Ni är jätteduktiga! det är en stor konst och de krävs väldigt mycket balans osv, skulle aldrig själva klara av de där, haha :)

2011-12-11 @ 20:15:29
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/
Postat av: Millaaa! :)

Fråga till er alla tre: Hur länge har ni ridit , svara helst i en kommentar på våran blogg! :)



Jätte fin & Bra blogg , läser den dagligen! :)

2011-12-11 @ 21:48:04
URL: http://ponyytjejerna.blogg.se/
Postat av: mickis

världens bästa bella!

ni är jätteduktiga o modiga :)

2011-12-12 @ 15:13:33
URL: http://mickisericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0