Imårgon

Imårron så åker jag och pappis ut till kusinerna, + hälsar på Gus. Ska blir kul, och vi får se om jag kanske rider någon sväng också. Isåfall barbacka, då dom tyvärr inte har sadel, och jag orkar inte ta med min, även så är det mycket mysigare nu när han har vinterpäls och allt! ^^

Bilder kommer iallafall, och dom har även massa fina hästar, så ni får bilder framåt dagen. Kan fråga pappa om han också skulle kunna fota om det nu skulle bli så att jag rider, så får ni lite ridbilder också! Senare på kvällen ska jag vara hemma, softa bara. Inge särskilt.


Kul att min tröja är helt knasig så det ser ut som jag är tjock haha! ;)

Vad ska ni, kära bloggläsare göra på nyårsafton? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0