Jag ska!

Snart är det jullov!! 8 dagar kvar i skolan, sen lov, snacka om att jag längtar! Jag kommer vara i stallet huur mycket som helst, ni kommer få en toppen uppdatering, och massa nya fina bilder! :D

På fredag så är det ju iallafall sista lektionen, före lovet och allt det där, såklart så rider jag bääbis, och vi ska hoppa bana. Jag ska känna igenom honom, för nästa dag är det ju hopp"tävling", iiih! Allt kommer bli så bra, Prince är så himla mysig nu, och vi har verkligen kommit varandra närmre, några småbråk men det gör inget. Mysigaste, bästa pållen!

 


Kommentarer
Postat av: Tova ♥

Superfin blogg! :D<3

2011-12-12 @ 13:36:35
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0