Lista

Häst eller Ponny: Båda är underbara på sitt sätt!

Dressyr eller Hoppning: Jag gillar båda 2, men att tävla så äre hoppning
Fux, Brun, Black, Svart, Skäck eller Skimmel: Skimmel & fux
Briar eller Flippan: Briar
Fullblod eller Kallblod: Båda ;)
Varmblod eller Halvblod: Båda
Uteritt eller träningspass: Träningspass

Vilken är din favorithästras: whels & konik gillar jag mest :)
Favoritsyssla i stallet: Borsta hästen noggrant & länge!
Favoritkändis i hästvärlden: Rolf göran!
Favorithäst i hästvärlden: Gwen, Demiro & Bull :)
Favoritridlärare: Alla på sorf :)
Favorit hästarna/ponnierna i ditt liv just nu: Samma som " favorit häst ...."

 

Hur många gånger har du blivit avslängd: någon gång
Hur många gånger har du ramlat av: Många :)
Har du ridit en hingst: Nope.
Har du ridit ett arabiskt fullblod/engelskt fullblod: Nej, inte vad jag vet i alla fall.
Har du någonsin blivit jagad av en häst: hmm nä
Har du vart med om en ridolycka: nja, eller jo skadade ryggen engång..

 

 


Vad har du för färg på dina ridbyxor: Jeans, Svarta, Gråa, Vita os.v
Har du ridstövlar eller ridskor: Både och.
Vad är din favorithäst för ras: Alla mina hästar är favoriter!
Andvänder du chaps:
Vad har du för storlek på din ridhjälm: vet ej..
Hur högt har du hoppat: 95cm
Hur många priser har du sammanlagt: rätt många, fast dom är nedlagda eftersom jag ska tapesera rummet.
Hur bra tycker du att ditt stall är från 1-10: 8
Är hästar ditt liv: Jadåå
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar: Inte just nu.. men annars så ja.

 


Kommentarer
Postat av: Carolina Willig

sv: På stallet står just nu 8 hästar :)

2011-12-15 @ 14:36:55
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Aurora

Söt bild :)



sv: Tack, din oxå! :D <3

2011-12-15 @ 20:33:08
URL: http://aui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0