Min framtid..

Haha, lagom djup rubrik detdär! ;) Nejmen, jag vet hur jag vill att min framtid ska vara.

Jag skulle vilja redan när jag är kanske 15,16år vilja äga en isis. Men det kanske är lite mycket, jag vet ju itne hur jag ska ta mig ut när jag bor hos mamma, och alla pengar..? Men när jag fyller 18år så vill jag verkligen köpa en häst, då, om jag har tur kanske jag också har körkort, och har möjligenheten, kanske pengarna att åka ut hit. Det skulle verkligen vara en dröm! :)

Sen vill jag bli veterinär, du vet, man får mycket betalt! xd Nejdå, men jag vill jobba med djur, men inte häst, faktist.. Förut, när jag var liten ville jag bli ridlärare, absolut inte veterinär, jag kommer börja gråta om jag måste avliva nått djur.. :(

SÅ min största dröm är att äga en häst, en hund, jobba som veterinär, ha tvåbarn, en man, och jaa..!


Fast helst av allt skulle jag nog vilja ha dig, och aldrig någonsin växa ur dig..♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0