Mina tankar går till dig, fina ponni

Saknar dig redan, mycket. Men det är bra att folk tar vara på din förmåga, för du kan, men har bara inte haft tillfälle att visa det. Jag kan inte annat en att vara glad för din skulle, nu blir allt bra, du behöver inte traska runt, runt massa timmar utan kan nu raca runt i massa snö, rida ut på mysiga uteritter, och få en ny kompis! Underbara lilla ponny..



Aa, lite komplicerat för er som inte ens går på vår ridskola, men en ridskoleponny, Bobby ska säljas. Och det tråkiga är att jag faktist, om jag tänker efter älskar dendär ponnyn, sjukt mycket. Han är en av dom underbaraste hästarna jag har setat på, men jag tror jag är ganska ensam om det. Han kunde stanna mitt på ridbanan, stänga in människor i spiltan, bitas, sparkas, och så, you know..



Men jag tänker på dig Bobby, och ska ta reda på hur du har det, för du är värd ett bättre hem en detta, hejdå, fina du! ♥



Några få tårar åker ner från mina kinder just nu, bara för dig!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kolla in på min blogg och kommentera vilken blogg just du tycker att jag ska ha kvar , mer kan du läsa i inlägget about the blog- (; !

God jul ! , Ha det bra ! :) Kram

2011-12-21 @ 21:27:27
URL: http://onlyjessiica.blogg.se/
Postat av: Emmie

nej? ska han säljas!!



Märta, du är INTE ensam om att älska ponnyn!

nu när jag också tänker efter älskar jag honom sjukt mycket! han är en riktig bus ponny, och han kommer få det mycket bättre!



(grååter) xd

2011-12-21 @ 21:46:49
URL: http://ttjejryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0