Om du vill bli ledsen, läs inte detta.

Mhm, kanske inte blir så bra updatering från mig. Saker får mig att må allmänt dåligt, inget känns rätt, och jag bara går och väntar på att det ska ske. Jag tänker inte hänga ut massa här, men jag måste fråga, vad har jag gjort dig?

Överdriver jag? Ja, kanske just om detta, men alla andra gånger, nej. Jag försöker titta bort och låtsas inte se, men alla dom saker träffar mitt i hjärtat, jag vaknar upp varje morgon och mår aldrig sådär helt perfekt. Du är så stor i mitt liv, och jag påminns hela tiden om dig, mår bara dåligt. Jag behöver inte vara med dig, så kan jag vara säker på att jag inte kan ha gjort fel.

Försök inte förändra detta, för det går inte. Okej? Ge dig bara, sköt ditt, jag vill inte ha dig i mitt liv. Dra


Fast om jag nu vänder på detta. Har du gjort nå speciellt? Kanske inte.. Vissa stunder vet jag att det är jag som överdriver, andra så inser jag att jag bara försöker låtsas som inget. Blandade känslor. Ge mig ett klartäcken, jag vill veta sanningen.

Din & min vänskap är stark nu. När det är you and me bara så är du dig själv. Men när andra kommer in, speciellt du så förstörs allt, och jag vill bara gå och dö

Jag gillar dig, men ändå inte, livet är tufft.

Fina du, jag vill, jag hoppas att allt blir bra, för egentligen är du en av dom närmsta vännerna för mig..

//M

Kommentarer
Postat av: pelin

vem?

2011-12-27 @ 17:12:58
URL: http://ponnyybrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0