Presentation Märta & Prince

Hejsan Hoppsan! Dom flesta kanske känner mig, men jag heter iallafall Märta Domberg och är 12år gammal, och bor i lilla Sala. Jag är lite galen av mig, och älskar att upptäcka saker, och ha många bollar i luften. Jag har haft egna hästar, framförallt islandshästar i hela mitt liv, då mamma är häst intresserad. Men när våran Bessi gick bort fr någon månad sen så bestämde vi att vi skulle ta en liten pause med egna hästar. :)

Så jag rider på salas ridskola, SORF, och rider där i gång i veckan. Där sitter jag (oftast) på en liten b-ponny vid namn Prince. Prince är en fuxfärgad korsningsponny, men har troligen welsh i sig! Han älskar fart och fläkt, är en duktig hoppare men även är han duktig på dressyr.

Även så har jag var medryttare på en liten shettis, Gus, som ni säkert kommer höra om här i bloggen! :) Hoppas ni trivs här, hejdå!


Jag och Prince!



Gus;




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Söta prince :D <33

2011-12-09 @ 15:34:50
URL: http://superponyriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0