Såhär är det..

Nu är det ju fredag. Imårgon julafton, vilket betyder ingen updatering, men jag tror det inte stör er, då ni oxå firar med era familjer? Det ska iallfall jag göra, jag ska få en överbäst jul, faktist den sista, om man nu tror på att jorden ska gå under 2012?! ;)

Jag kommer inte uppdatera förns på måndag då jag byter över till pappa. För mammas dator är helt cp och har typ inget internet, kan inte ladda upp bilder på bloggen osv. Så jag säger det nu, så jag inte går och har massa skuldkänslor över att ni inte vet det. Kanske att det dyker upp nått inlägg då & då, men förvänta er inget!¨

På måndag tar vi nya tag, så då blir det mycket uppdatering, och jag ska äver åka till SORF mer! :)

Men lite snabbt kan jag säga att jag var till hööks idag, och köpte ett begie (stavning?) schabrak till dressyren, önskade mig en begie (staning?) tröja, så förhoppningsvis får jag det.. ;) Ska också åka nån dag framöver och proppa i Prince morötter och äpplen, hihi!



Jag och världens bästa ponny säger godjul, och att vi syns här om några dagar!!
:)

(bilden till höger är tagen av Micaela Eriksson! ♥ finns fler bilder sen hoppningen, kan visa sen!)



Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: mina favoriter i one direction är sayn och Harry:D

2011-12-24 @ 01:06:34
URL: http://Eepettersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0