Saknar det..

Åhh, inte förns nu har jag börjat sakna att ha häst igen.. Jag vill kunna rida ut när jag vill, jag vill mocka, byta vatten, mysa med söta heztar.! Åhh, vill ha min lille Gus!! Men jag och pappa ska åka på nyårsafton till kusinvitamin och b.la hälsa på honom, längtar.

För övrigt så ska jag nog ta och åka till SORF imårron. Pussa lite på pojken, undra om det är sånthär dagridläger.? Kanske Prince går, hoppas han inte gör det så jag kan borsta på honom och mysa.♥

 
Skiten och Prinsen, världens bästa pojkar♥


Kommentarer
Postat av: Isabel Håkansson/ brudarnaistallet

Imorgon är det inte ridläger, och Pisse kommer gå på dags ridlägret :) Dock vet jag inte om stallet är öppet imorgon :/

2011-12-25 @ 20:36:20
URL: http://brudarnaistallet.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: fråga anna om hon vill ha nån mer på lili, skriv en annons på blocket annars om att du söker, lycka till, om du inte vill leta foderhäst eller egen häst :D

2011-12-25 @ 21:15:32
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0