Sen stallet! :D

Senare idag ska jag åka till stallet, själv! Det är voltigeträning, är suupernervös, för sist vi körde tre kür (tre på hästen samtidigt, och vi kör i galopp) så ramalde jag aav haha så sämst.. ;)

Men det går nog bättre nu, jag hoppas iallafall det. Jag kanske kan fråga N om hon kan filma när vi kör, om hon är där alltså, så får ni se. Även om en vecka så ska vi visa upp det på SORF, ni kan gärna komma och titta! Ehhm, jag tror jag inte borstar på Pissen, för på söndagar brukar han gå många lektioner, samt massa barn som vill gå och klappa på han.. Så ja låter han stå ifred idag.

Smörjer nog istället sakerna, och byter schabrak. Annars gör jag nog inget speciellt, taggar tills på lördag så det är CR hoppning. Förmodligen sitter jag på Prince, i 60cm.! :)

Oj, det vart lite rörigt inlägg ser jag, men det får funka, hade bra nu, hejs! :)


Söt polle CHECK!


Kommentarer
Postat av: Anna S - Tävling i bloggen

Spännande med voltige! :)

2011-12-11 @ 13:09:25
URL: http://missbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0