Senare stallet!

Jupp, senare idag så åker jag vidare till stallet! Det blir nog ingen ryktning då Prince säkert går mycket idag, för det är väl söndag? Aja, det blir att tagga om nu till voltigeuppvisning, jag är sååååå nervös, usch jag har bara gjort vårt block EN gån tidigare i galopp... Men det går nog säkert, ni kan komma och titta om ni skulle vara intresserade.? :)

Allt börjar halv 6, och efter det går vi upp i cafét och äter, myyys!♥ Vet inte när det slutar men.. Aja, nu ska jag göra några tidsinställda, och göra några outfits som jag kan använda nästa vecka när jag är hos mamma! :)


Nu taggar vi om till dressyren, den tar vi, så tränar vi hoppnig som dårar, bääbis!♥


Kommentarer
Postat av: Thilda - Tanneryttarna

sv: haha ojdå ;)

2011-12-18 @ 14:04:08
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0