Sött!

En gullig sak jag har märkt är att många personer säger just Pissen/Pisse till Prince. För det var ju jag som började säga Pisse-Nisse, och Pissen, jag blir typ överlycklig när mana hör någon man inte ens känner säger Pisse, hihi, mitt ord! :D

Vad kallar ni era hästar för? :)

Prince kan få en lång lista om jag säger alla hans smeknamn, hehe..

Pissen

Pisse-Nisse

Princekorven

Snel hezt

Ful hezt

Bebiiiiis

Plutten

Gubben

Älskade lilla ponni

Jaa orkar inte sitta och tänka igeenom allt jag säker! :)

(tidsinställt)


Hihi, sötooo!






Kommentarer
Postat av: johanna

massa saker kallar jag zlastan för hah! bland annat

Z

zlampan

zlatte

pucko

älskling

sötis

korven

knäppis

bebis

kompiis

och massa hahaha

2011-12-24 @ 14:29:11
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0