Tävlingen idag!

De gick sådär, jag hade skit ont i magen + huvudet & kunde inte tänka ordentligt!
Han blev rädd för glittret på hindret & stannade till så jag hamnade på halsen & slog i huvudet i stödet.
Men allt va mitt fel bara för att jag mådde dåligt, men annars så va han super duktig! och i paketet...
Fanns en stor påse hästgodis fatta om bull blev glad, hihi! de gick ju skit bra förra tävlingen jue ;)
-
"Man måste misslyckas någon gång för att bli bra"  = de är då man lär sig mera såklart.
Framridningen gick superbra, han lyssnade jätte bra & hoppade fint, så i sig gick de bra.
Finaste <3 (bilden är sen idag)

Kommentarer
Postat av: Millaa! :)

Ni var super duktiga! :) <3

2011-12-17 @ 17:45:45
URL: http://ponyytjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0