Varför gwen ?

Tänkte göra ett inlägg & berätta om varför jag gillar gwen & sköter om henne os.v
De började med att jag fick henne för väldigt länge sen på en utav ridlektionerna!
Hade aldrig suttit på henne då & hade hört att hon va väldigt pigg & riktigt stark ponny.
Satte mig på hennes rygg & blev stormkär, hon va som en dröm, vackrast & finast!
Va osäker på henne första gången då hon springer iväg i galoppen ibland & blir stark.
Jag fortsatte att rida henne gång på gång, varje gång nästan så stog de gwen i min ruta!
Jag älskade henne mer & mer för varje gång, vart säkrare & säkrare hela tiden.
Nu idag när jag rider henne så känner jag mig jätte säker & är inte alls osäker längre.
Hon har lärt mig så mkt & hon får mig alltid att må bra då allt är skit, hon är ALLT!
Från att rida henne på ridskolan till att hyra henne och ha henne som min egen i 1 måndad.
De va den underbaraste sommaren jag varit med om, vi hade så kul, galopperade på ängar.
Red långa uteritter, hoppade i skogen, ja allt! så sjukt underbart så de finns inte, de ska ni veta.
Men den damen har även humör, de ska ni veta ston ni vet ;) men jag älskar henne endå!
-
Då hon va "min" i en månad ca:



N
Y TAGEN BILD PÅ OSS:







Kommentarer
Postat av: Stinaaa

SV: aaaaawww märtis! tack så mycket :D:D gjorde min dag, lätt!

2011-12-14 @ 08:56:45
URL: http://stinalaarssoon.blogg.se/
Postat av: Evelina

Gud vad ni har förändrats!

2011-12-14 @ 10:42:31
Postat av: LInnneaaaa

Hade henne i 1 år, "underbar" är ordet!! <3

2011-12-14 @ 11:12:53
Postat av: Jessica Holmqvist - DJ Riders

Får jag bara fråga, är det 2 stycken som har Gwen som favorit eller vadå?

+ är inte båda ni som brukar rida gwen lite förstora för henne? Hon är väl max b-ponny!

2011-12-14 @ 21:44:58
URL: http://djriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0