Vilken färg passar gwen i?


Rosa: Det är ju klart hon passar i det, men det gör väll alla skimmlar??



Gul: Jag har alltid tänkt att det är jätte fult men om man har en hel outfit kan det bli riktigt gulligt! Men
jag tror nog inte jag skulle kunna tänka mig att köpa ett gult schabrak!



Röd: Rött schabrak är bara SÅ himmla finthon skulle vara skit söt i en röd outfit. Men eftersom jag inte
rider henne så mycket vill jag ju inte köpa en hel outfit men köper kanske bara ett rött schabrak!



Ljus blå: Hon är ju ett sto så jag älskar när hon har rosa och röda saker det är ju tjejigt men ljusblå
passar bra på skimmlar!


Ja vad tycker ni hon skulle passa bäst med för färg??


om ni har läst ponniigalna har ni säkert sätt inlägget förut!



Kommentarer
Postat av: Pelin

Den rosa och ljusblå

2011-12-14 @ 18:54:21
URL: http://ponnyybrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0