5 sanningar om oss (tidsinställt)

Märta:

Jag blir jättearg när människor tjatar på mig, som "nu är det mat, kom, kom, kom" osv haha, kan sluta med att jag skriker ashögt och går där ifrån.

Jag hatar fotboll, det värsta jag vet! Finns inge värre..

Jag är jättedålig på att äta.. Brukar inte äta lunch, kanske att jag sträcker mig till 1 hårdmacka och vatten, hehe.. Men skolmaten är den äckligaste någonsin..!

När jag blir stor ska jag bli veterinär och föda upp massa hundar, än så länge har jag inte planetar in att ens ha med hästar att  göra, trist, men sant..

Jag pratar med mig själv, alltid haha! När jag inte har något att göra, vilket är ganska ofta.




Prince:

När jag inte får mat i mitt rum av Märta vänder jag på huvudet och surar, men när hon går ut vill jag förlåta henne och vänder tillbaks så hon stannar.

Jag gillar inte att fotas, så fort det kommer en kamera brukar jag blunda och ta bak öronen, det gör så ont när det kommer ut ett starkt ljus!!

Jag gillar inte bråk, när kompisarna bråkar när vi är ute så går jag bara där ifrån, bråk leder bara till sparkar som gör ont, AJ AJ! :P

Jag är jättesnäll mot små barn, jag brukar aldrig busa och kasta av dom, det brukar mina kompisar göra, men inte jag, det är bra av mig! Fast när Märta kommer så ställer hon massa krav, då kan jag busa lite hehe. :P

Jag tycker hundar är jättecoola, dom är så söta, framförallt dom som låter mig nosa lite på dom, Märtas hund är jättesnäll, och han brukar jag få sniffa på, det är gulligt.





Kommentarer
Postat av: Ida :)

Stallet jag har min sköthäst på äger Prince <3 han var en av dom första ponnysarna jag red haha <3

2012-01-10 @ 16:59:42
URL: http://Idaline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0