Dagen i stallet med alla !

Haft en super mysig dag i stallet med alla söta tjejer, de va kul som alltid! sa hejdå till marie också, kommer sakna henne fett mkt! .. för er som inte vet så är hon en ridlärare på våran ridskola som ska byta jobb..
Men hon lovade att hälsa på massvis & någon ponnykurs, så vi skulle ta upp de med fia eller nåt att vi önska de!
& ja lite bilder kanske inte är helt fel eller ? ;)
Fika paus, märta knäppte kortet.. jag har blåa sorf jackan & frida sitter brevid mig och äter pizza ! (a)

Demiros nya grimma, sötaste bebis! <3

Märta ville ha dessa bilder, kan skicka flera sen märtis :D

Jag, Gwensan & Frida <3

Sen red isabel så fotade litegrann, kommentera om du vill ha flera bilder.. men tog bara några :)




Kommentarer
Postat av: johanna

sv nathalie: jooo det tycker jag!! :D orkar inte vänta till påsklovet (ska till sofie på sportlovet) så vi får ta det på någon helg framöver? :D Så får du testa rida också :) <3

2012-01-10 @ 20:52:02
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0