Dagen på GRC (SNAPPT)

Ja jag hinner inte blogga någe mycket för att jag och familjen skulle kolla på någon film. Men, men!
Jag vi kom ju dit och gjorde saker som man gör i stallet. Sen tog vi in små shettisarna och en annan häst. 

Och sen hästarna som vi skulle rida. Och jag fick en jätte lungn häst (trodde jag) hon var skit snäll och så. Sen när jag hoppade upp på henne så började hon med att stegra sen stack hon någon gång och hon hoppade högt, sen så stack hon sparckade och bockade samtidigt och då så ramlade jag av.
Så jag kunde inte rida henne för att hon var för het och så.

-

Så då fick jag ta en ponny eller en maxad C-ponny. Och ja han var SÅ envis men ja det gick väl bra och han hoppade skit högt över hinderna HAHA och sen så bockade han och vände runt två gånger så jag ramlade av eller han drog ner huvet helt tvärt. Och sen gjode han värsta snyrren och då ramlade jag av!


Jag är längst ut till vänster med ponnyn Pakulik (stavling) han ramlade jag av tre gånger!



Och ja hyper hästen Donna då! (igga att jag skrattar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0