Dagens ridpass - Millie

Det gick okej, alltså jag hatar att rida storhäst, närå men jag är inte alls van med det. Och nästagång ska jag hoppa med millie! Men vi började med att värma upp i skritt i båda varven, alltså fritt. Jag gjorde lite volter och så.

Sen travade vi ju lite och gjorde volter. Sen så galopperade vi i fältsits i båda varven då var hon ganska pigg, och hon tyckte det var kul.

Sen så skulle vi hoppa en liten serie eller en liten serie bommar. Vi hoppade den i trav och galopp. Men först hade vi bara upphöjda bommar och sen ett 30cm hinder kanske!

haha jag gjorde en ful bild i paint



Kommentarer
Postat av: Sara

sv; jag har 1 egen och så har min syster en egen också, :) Du har väl också egen, eller har jag frågat de? :)

2012-01-05 @ 21:31:03
URL: http://sarasdaily.blogg.se/
Postat av: JFdressage

sv: tack detsamma! ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2012-01-05 @ 21:37:42
URL: http://jfdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0