Du tog mig till det jag är idag.




Du tog mig till den jag är idag. Utan dig, vårt band, din trygghet, hade jag aldrig vågat såhär mycket. Hoppa en bana på 70cm, det krävdes mod. Jag litade på dig, visste att vi kunde klara det. Varken ord eller bilder förklarar hur mycket du betyder för mig. Hur kan man älska någon såhär mycket?


Tänk på den tiden, jag trodde du inte klarade 50! Tänk allt vi gått igenom, då, förr i tiden sket vi i hur vi såg ut, ta mig tillbaks..





Jag minns, jag älskade den där bilden. Frihet för Prince, jag vet inget bättre är att se min ponny njuta, ha det bra, sån gammal bild, ta mig tillbaks!

Tills nu, livet leker för oss..
------------------------------------------------------------------------------------ 













------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Du tog mig till den jag är idag, du tog mig hit.


Tre:a i dressyrKM, det var något jag drömde om, du tog mig dit. Det är allt.Vi gjorde det, vi lyckades, folk trodde att Gwen skulle komma tre:a, för hon var en dressyrhäst. Men du visade alla, du kan, bara för du inte har rätt muskler att gå i form, betyder inte det att du inte kan, för mig är du bäst! För mig är du allt, inget kan ersätta dig, och det vi har. Du är min bästa vän, och att sitta med dig, pilla i höet bredvid mig, ha din nos bredvid mig, få ditt ansikte i mitt när du vill hälsa lite och få en puss i ansiktet, det är allt jag vill, såna stunder går inte att ersätta, du är allt jag har, och jag tänker aldrig lämna dig, aldrig!
Min ultimata vän, min fina, fina springare, jag älskar dig och någon gång ska vi få ihop allt, efter att ha visat detta vet jag att det går, min fina♥


Du är allt jag har, together forever♥


Kommentarer
Postat av: Madde ..

Vad gulligt! :'(

2012-01-09 @ 20:12:21
URL: http://brudarnaistallet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0