Hiss & diss

Jag tycker denna röda racesafe inte är direkt snygg.. men på en outfit (röd) te.x kan de vara lite snyggt.
Men jag skulle du aldrig köpa en röd väst, känns lite onödigt tycker jag om man endå bara ska ha den på tävling!
Jag skulle föredra en svart, de passar till de mesta iaf.. så en diss ifrån min sida :)

Matchande, älskar att matcha saker, så snyggt :D
HISS!
Älskar dessa tröjor, så snygga! hiss!

Bara jag som tycker dessa extremt fula.. ? den vita kan jag säga att är snygg.. men dom andra ?..DISS

Kommentarer
Postat av: pelin

tröjorna är också sååååååååååååååååååååååååååååååååååååå sköna har en i ljuslila:)

2012-01-03 @ 15:42:41
URL: http://ponnyybrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0