Kanske blir så.

Jag kanske slutar blogga här. Dels för att jag känner press att blogga, dels att missbildade ungar komenterar elaka saker som gör att jag börjar ta åt mig saker. Jag sa att jag inte kan bli sårad, men det är just det som är min svaga pungt. Bloggpause tar jag iallafall, "K" är andledningen. Om man kunde polisanmäla sånt här skulle jag inte ens tveka..

Du som komenterar, bara stick till skogen så vi slipper se dig. Stackars föräldrar, sån besvikelse att kalla sig mamma & pappa till en sån som dig. Äckel, bara typ dö eller något. Du förstör bara allt för oss, kom till oss då och berätta vad vi gör för fel när vi rider. För du verkar vara en sån expert på allt.

Vad är ditt fel? Vad har du för problem, stick.

// Märta!


Kommentarer
Postat av: Johanna

om du känner så är de ju bara att ta tag i de eftersom att det är inte okej att gömma sig bakom datorskärmen och skriva sådär dagarna i ända, alltså en kommentar och sen ingen mer är ju inget att ta tag i, men som hon fortsätter prata med dina föräldrar och visa de för dom så säger dom vad man kan göra åt de.

2012-01-15 @ 17:29:31
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0