Missade en fråga!

På minifrågestunden, det kom nyligen in en ny komentar och jag ville inte skita i den! ;)

Julia :) om Minifrågestund:
1. Varför Prins :D
2: hur länge har du ridit? :)
3:vilka gillar du mest av jedward och One Direction?
4: Kommer du ha sommarhäst? :D

1. Varför Prince, bra fråga.. Men Prince är så speciell, man tror han bara går, gör det man säger, men han har kapacitet till så mycket mer! Han kan, och allt med honom är speciellt. Hans charm får alla att smälta..♥

2. Jag har haft häst sen jag föddes, men jag började rida på riktigt, och började lära mig saker för ungefär 5/6år sedan. :)

3. Oj, sjukt svår fråga.. Men om jag har fattat den rätt, vilka av dom, alltså itne vilken av dom i banden (?) så blir det nog JEDWARD. Dom har följt med mig sen en tid tillbaks, och dom är bara för snälla mot allt och alla, går inte att inte älska dom, hah!

4. Om SORF tillåter det hade jag tänkt försökt skaffa en sommarhäst, ja. Isåfall ska jag, Frida & mina grannar ha, så det blir kul! :)



Så! Kommer mer inlägg senare ikväll. :) Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0