Okej, länk & rätt svar!

För 1 vecka sen så skrev jag massa "rätt/fel" saker på en random bild som ni skulle gissa på vad som var rätt? Om vi säger såhär, många var inte med, tyvärr, och ingen hade rätt, tyvärr haha! Men två hade 1fel.

Och det var Kajsa & Tilda! Och Tilda har ju ingen blogg så.. Men Kajsa får en bedömning, och så tycker jag ni kan kika in på denna bloggen!

--------------------------------------------------------------------------
Deras blogg tycker jag är riktigt fin. Det är risk för för liten uppdatering, eller Isabel uppdaterar bra, men dom andra tjejerna borde uppdatera bättre! Dock är det ju vad ni vill och tycker så.. Men ni skriver oftast välskrivna inlägg, med bilder till vilket gör det roligare att läsa! Kanske lite mer hiss&diss, åsiktsinlägg.
Men ni är tre söta tjejor med söta ponnysar som kan om ni vill, kram!♥


Klicka på bilden för att komma till bloggen!

Jag kan även till lägga att dom rätta svaren var:

FALSKT - Jag är allt förutom bacillrädd haha!

FALSKT -  Jag hatar all trängsel och att bo i stan, jag är en bonde. ;)

SANT - Jag har lite smått klaustrofobi, alltså, jag KAN inte åka hiss, och ibland måste jag till och med ha dörren öppen i mitt rum för att inte få panik..

SANT - Sen jag ramlade och gjorde illa knäet när jag åkte skidor är jag rädd för det, eller tycker det är obehagligt.

SANT - Jag har alltid velat ha 1 eller 2 Zebror att tävla hoppning med, fatta coolt.!

FALSKT - Håller typ på att spy när jag gör det, hur äckligt som hellst!

SANT - Japp, folk kan säga att dom sett ett spöke och jag skulle gå på det hehehe. 



Kommentarer
Postat av: Stinaaa

hahah när jag åkte skidor krashade jag rätt ner i ett staket så dom blev livrädda och stannade liftarna o allting för att kolla att jag mådde bra, hahahahahahahhahahahahahahahhaha

2012-01-08 @ 20:14:40
URL: http://stinalaarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0