omogen tjej.

K=Karoline om kalla mig bortskämd.. ? ;):
OJOJOJOJOJOJOJOJ så bortskämd du va då -.-'

men det är ju klart, dedär är ju mycke för dig som bara har Hööks grejor annrs, deras lilla budget priser, men det e ju klart, vad ska ridskoleryttare annars kunna köpa sina grejjer ifrån?
IP: 81.235.221.75



SVAR: vilket kul liv du har gumman..för de första så har jag inte beställt de från hööks.. utav cheval!
Tretornen kostar 3000,  så du ska inte kalla mig budget.. byxorna kostar 700! väx upp för i helvete!.
Jag köper mig förfan vad jag vill, utan att en jävla patetisk fjortis ska lägga sig i vad jag vill & köper....
Bortskämd är jag absolut inte.. första gången jag beställde nåt för över 1000, så släng dig i väggen..
Dessutom så betalar jag helt själv nästan, innan du ska lägga dig i tycker jag du ska ta reda på lite mera fakta om oss.. du känner fan inte oss, du visar bara hur jävla fking feg du är! skriv din blogg, eller mejl nästa gång.






Kommentarer
Postat av: johanna

hahah get a life

2012-01-10 @ 19:42:39
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/
Postat av: Evelina

Bry dig inte om henne, hon är bara avundsjuk!

2012-01-10 @ 19:45:13
Postat av: Sara

Hah , she needs a reeealy life.

2012-01-10 @ 20:30:08
URL: http://ponyytjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0