Skvallerbloggar

Jag tänkte skriva mina åsikter ang skvallerbloggar.. jag hatar skvaller bloggar samtidigt som jag läser dom O.o
Men ponnysanning är min favorit skvaller blogg, ryttarmosaren kan ju slänga sig i väggen, dom hänger ut folk
och skriver riktigt taskiga ord, som tur är så har man bara varit med i en skvaller blogg 2 grr, och de va hemskt!
Iaf när dom lägger in bilder på folk som rider & typ sitter fel os.v de kan fan lika gärna vara en SEKUND BILD..
Som te.x den här bilden som jag såg på ryttarmosaren, detta är ju en sekund bild.. så taskigt..
Alla har väl en bild då kollar ner 1 sekund på manen.. eller hästens öron. DE KALLAS SEKUNDBILD.
För att utvecklas måste man börja nånstans.. man kan inte bara hoppa upp första gången med märkeskläder och visa att man är bäst i sverige på att rida, man måste börja någon stans för att nå sitt mål, SKVALLERBLOGGAR SLÄNG ER I VÄGGEN (förutom ponnysanning, dom är iaf schyssta)
VAD TYCKER NI OM SKVALLERBLOGGAR?!

Kommentarer
Postat av: alexandra

håller med dig, ända skvaller bloggen som är okej är ponnysanning för dom skriver som snälla saker och inte såna taskiga saker!

2012-01-10 @ 13:17:31
URL: http://canontjejen.blogspot.com/
Postat av: TildaTalus

Men PonnySanning blev tråkigt när dom avslöja sej, RM är sämst, GP var klart bäst ;) hehe

2012-01-10 @ 13:27:45
Postat av: Felicia

Jag läser ju skvallerbloggarna, tycker att ponnysanning är ganska bra men lite tråkiga ibland. RM är elaka många ggr och jag tror nog helt ärligt att de kommer att försvinna snart:P



Kram Felicia

2012-01-10 @ 14:01:19
URL: http://www.asslatjejerna.se
Postat av: Aurora

Fin bild!

Fin blogg! :D

2012-01-10 @ 18:12:26
URL: http://aui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0