Staller today!

Var i staller och fota mina små flickor på ridningen! Så bilder kommer senare när dom berättar om hur det gick. Fick iallfall ingen chans att hälsa på Pissen, tyvärr.. Han gick alla lektioner, men det värsta var att jag såg att han mådde risigt.. Haltade med jämna mellanrum, var bara slö och hängig, såg iallafall ut så ut mina ögon, kanske jag inbillade mig, men blir smått irriterad när ingen ens knappt reagerar, och tar inte in hästen.? ;o

Men sen fick ni ingen uppdatering heller, sprry, men jag var på fysträning. Om ni bryr er lekte jag på bocken med Frida, så jag ramlade och vrickade mon svanskota, om man nu kan vricka deen. Fik skel av läraren.. Nejdå haha, men. Mirte fick jag inte heller chans att hälsa på, prinsessan min!♥


Bäbis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0