Imårron!

Imårron åker jag runt 10tiden till grällsta, och fotar alla flickoor som ska rida där.! Kanske rider, men tror nog inte det, då jag egentligen är sjuk så.. Men det ska bli kul, jag har aldrig vart på grällsta, och Frida & Isabel säger att det är kul där så!Så massa nya, fina bilder får ni imårron, eller om 2dagar, något att se fram imot. :)

Även så skulle jag rida idag, Zello.. Och min kompis, som jag rider med sa att han hade kastat av två barn innan så, heh, tur att jag slapp rida honom, busponnien! Förlåt för sämst uppdatering, men det kommer bli bättre, och snart så byter jag till pappa, och det är på den datorn jag han göra outfits, där har jag alla fina bilder, det är roligare att blogga där. :P


Ni får en halvsöt bild när jag red Akter, om ni bara visste hur busig han var på den lektionen haha..! ;)



Kommentarer
Postat av: kajsa

gulligt :)



sv: jag har inga egna hästar men jag är medryttare på 3 stycken :)

2012-01-06 @ 19:44:24
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0