Typ galen dag!

Orkar inte berätta allt vi gjorde på grällsta, för vi gjorde sjukt mycke.! Jag red ju inte, eller hoppade upp på nån liten shettis, Ronja eftersom Pelin tröttnade på henne (envisa hezt) så jag skulle bara rida som sista minutrarna. Haha, hon accepterade inte pisken, trots att hon var värd det för hon stannade då & då, hon bockade när man skulle fatta galopp och allt, men bra söt var hon. Hade även förstora saker, västen HAHA omg!! Herregud så jag såg ut, livet är inte värt längre när bilderna har spridits... ;)

Men fotade mycke på dom andra, jag fick klockrena bilder när Frida flög av, och när hennes häst busade. :'D MEN hon vill itne lägga in dom, släng in en tjatkomentar ni, om ni vill ha ett gott skratt. Det fick jag och Isabel iallafall hehee. Men lösgalopperade hästar, fixade och kelade med vovvarna. Massa bilder kommer så fort jag får tag i den, men min dag har vart SÅ rolig.

Jag vill mer en gärna åka en vecka i sommar på ridläger där, men det är ju så satand dyrt, usch.. Måste övertyga mor min, älskar grällsta, vovarna, häsarna, lite iallafall hehe, men gillar allt! :)) Här är några av bilderna! :D

Tog dom HÄRIFRÅN


Mina vovvar, jag bli uppskattad av dom, h e h e


How cute?!


Aa, ni fattar vem jag är... Fint, hjälmen lutar, bonnsmile, livet!♥


Haha, smakprov, har en bild, I LUFTEN, I SPARKEN, TJATA MINA VÄNNER, TJATA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0