Västerås, 9 januari med isabel & madde!

Ja, de började med att jag vaknade halv 7.. tidigt jag vet! klockan 10 så skulle vi tre ses på tågstationen!
Där så gick vi in & köpte biljetter & de, 24 minuter över 10 så kom vårat tåg så vi satte oss på tåget :)
När vi va framme så drog vi till erikslund & åt först på burgerking, haha vi tjockade oss lite, bara litee hihi ah..
Efter maten så gick vi till hööks, jag köpte de mesta där typ! outfit till cr:n den 21 & lite mera, bilder nedan!
Efter en lång stund på hööks så drog vi till H&M, och sen citygross! sen va vi typ så knäppa att vi bestämde
oss för att gå åka till hälla & gladahästenispiltan också, typiskt oss haha! och vi hoppa av på fel busstation-.-
Efter hälla så va vi aströtta & frös, så vi åkte till stan & åt på tacobar tog en nacho så himla gott!
Nåt jag verkligen rekommenderar! "TACO BAR" i västerås, ligger på storgatan hihi, typ asbilligt med..
Bilderna på de jag köpte kommer i ett senare inlägg :D Tack isabel & madde för en underbar dag, älskar er! <3

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

Kan inte du vara lite snäll och säga din åsikt om min nya header? :D

2012-01-09 @ 21:47:19
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0