Visste ni att...?



Prince brukar bli nervös på tävlingar.
Eller iallafall på lite högre höjder. Det är därför han kan hålla på som han gör. Jag brukar bli smånervös på tävlingar, så det smittar av sig, och vi kan börja tjafsa. Om allt ska hålla så måste jag lugna ner mig, för att inte göra honom stressad.

Det var även därför han visade sitt rätta ja på dressyrtävlingen, det var itne alla publik, dom pratade inte i högtalarna, stämningen var inte som det brukar vara på tävling.

Också så brukar preoblemen sitta på dom högre höjderna att han tar för korta språng. Så när jag ligger på honom kan han bli tjurig och börja konstra, kicka lite och glömmer bort vad han ska göra. Det är framförallt mitt fel, men Prince gör det inte lätt för mig haha! ;)






Kommentarer
Postat av: E M A R E H N ♡

När du säger högre höjder tänker jag runt 110, eftersom att det brukar man tala om vid högre höjder.

Och 60/ 70 cm är ju inte så hög igentligen. Chasmira som är B-ponny har hoppat 125cm.



Aja, just saying. (inte för att tjafsa)

2012-01-14 @ 16:58:21
URL: http://rehn.blogg.se/
Postat av: k

jävlar vad lågt du hoppar! :P det är för att du inte kan rida ordentligt som han tjafsar, nybörjare!!

2012-01-15 @ 11:17:34
Postat av: Idaline

Prince är SUPERDUKTIG! När han stog på Börjedals hoppade han över metern ;* skitsöt!

2012-01-27 @ 21:50:53
URL: http://Idaline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0