Fick en kommentar av en tönt..

k om Olika slags täcken:
alla täcken används ju vid olika tillfällen och för olika saker så de flesta som har egen häst har ju flera täcken för det räcker ju inte bara med ett!! :@ ****** amatörryttare
IP:81.235.221.75
k om Sporrar bra elr dåligt?:
Du är ingen J***vla expert på hästar, jag har sett dig rida och du rider som en himla nybörjare, sen ska du på era blogg vara SÅÅÅhimla expert på allt dehär och ge tips till andra som är bättre än dig, så dåligt! :@@
IP:81.235.221.75

SVAR: nu är de ju så att jag har inte egna hästar.. och ja! du är en såndär sjukjävel som inte vågar stå för de du skriver.. så sjukt omoget! skriver man något så kan man fan stå för de tkr jag! du är endå bara avundsjuk-.-
Om den 2a kommentaren va emot frida så kan du fan sluta.. hon rider bra! hon sitter inte och DRAR i tyglarna, sågar inte sönder hästen som vissa andra faktist gör, nu menar jag ingen speciell utan flera som faktist gör de
& ja! hon rider hästen bra! du ska fan inte bry dig jävla äckel ****.. gå & dö eller nåt :)
Tror du seriöst att vi bryr oss om dig, såna som dig borde typ hängas eller nåt, du rider säkert som en kratta..
Kan du skriva ditt namn nästa gång ?! du visar bara hur feg du är iaf så. trögast.se
Men täcken-inlägget så menade jag vad dom hade för täcken till sina hästar, alla kanske inte har exemtäcke..
Vissa hästar använder sig inte utav täcker helt enkelt.. så bry dig inte! hatar såna som dig fyfan!
Vi rider precis som vi själva gör, vi går på ridskola för att UTVECKLAS ?! blir så trött, I HATE YOU...
Jag kan iaf stå för vad jag skriver som inte du kan..


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var ju ett moget svar tillbaka ;)

2012-01-10 @ 08:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0